Thursday 10 May 2012

Pak Cik Charlie(cali)



Standard budak universiti or asrama, kalo tengok binatang ni cuak,aku panggil binatang ni pakcik Charlie,aku pon tak tau la asal aku panggil camtu.Charlie ni kecik je,tapi kalo kene bisa die,peeeh merana beeb.Kalo kena kat awek cun kompem boleh turun saham die kot,sebabnya die akan tinggalkan parut,nak2 kalo kne kat muka,, mmg macam jack sparrow lah parut die.tapi still parut tuu leh ilang,dun wori be epi..;)

Bisa binatang nie mulanya akan nampak cam terkena air panas,mengelembung and nampak cam da nanah ja,pediih woooo....nanak panjang lak kaan,perghhhh,xtido malam la jwabnya..huhu








Kalo kat perlis ni,, binatang ni banyak time-time musim menuai padi. Aku pon tak tau sebab musabab dia,mungkin time 2 time diorg rancak mengawan kaaan..heh..Tapi kalo ikot logic maybe sebab habitat die da musnah,itu yang die berhijrah ke rumah-rumah orang, kalo kat bilik aku memang bersepah la bende ni.Kawan aku siap bunuh dengan botol dynamo lagi ooooh,siyes kejam gila. Tapi nak wat cm ne, bende ni bahaya.Jatuh saham ceeq nanti..hehe..





beware of mee~~

No comments:

Post a Comment

Gambar Makcik nak kahwin lagi!

Gambar Makcik nak kahwin lagi!